Unul din documentele de baza ale oricarei afaceri functionale este factura, fiindca asigura monetizarea serviciilor prestate sau a bunurilor vandute.
Exista desigur si exceptii cum sunt cazurile in care firma utilizeaza casa de marcat, situatii in care factura se emite doar la solicitarea clientului.
Pe baza facturii firmele incaseaza contravaloarea serviciilor prestate sau a bunurilor vandute, si, in sens invers, in calitate de beneficiari, realizeaza si inregistreaza achizitiile efectuate. Asadar, este un document esential pentru orice firma, care se emite cu ocazia vanzarilor, de catre orice persoana, fara a fi necesara pregatire economica, dar care trebuie sa respecte niste reguli clare.
Este important de mentionat legat de facturi ca:
- sunt documente de baza din perspectiva TVA (deducere si colectare)
- trebuie obligatoriu sa aiba serie si numar
- trebuie sa contina o serie de elemente obligatorii (precizate la art. 319 din Codul fiscal)
- reprezinta un important element de comunicare cu partenerii -modul in care se prezinta facturile tale iti pot intari imaginea de profesionist in randul partenerilor.
O factura emisa corect si rapid te va ajuta sa incasezi banii intr-un timp mai scurt.
In aplicatia de facturare OKEY poti sa iti configurezi usor un mod de lucru pentru facturile pe care le emiti, stabilind seriile pe care le vei utiliza, template-ul facturii si alte elemente de identificare cum ar fi logo-ul firmei, totul online.
Poti sa testezi aplicatia gratuit timp de 14 zile.
In perioada 01.08.2020 – 01.10.2020 poti beneficia de un pret promotional, de 2 euro/luna + TVA, pe perioada nelimitata – poti gasi mai multe detalii AICI .
Iata pe scurt cum functioneaza aplicatia de facturare:
In etapa de configurare va trebui sa setezi: datele firmei, un logo pe documente, seria, IBAN-ul, centrul de cost:


Poti alege elemente distinctive precum fundalul facturii, logo-ul companiei si daca doresti, stampila.
Poti opta si pentru un model specific de factura din cele disponibile in aplicatie, pentru o anumita culoare sau pentru introducerea pe factura a unui cod de bare. Poti alege daca pe factura sa fie afisat si soldul clientului, ceea ce este de mare ajutor in situatia in care clientul a omis sa achite facturile precedente (mai ales in cazul persoanelor fizice care nu au o aplicatie de contabilitate care sa le permita tinerea unei evidente stricte a platilor pe care le au de efectuat).

Pe langa aplicatia de facturare, in pachetul Economy mai poti beneficia de urmatoarele module importante:
- modulul de gestiunea stocurilor, care asigura evidenta in sistem FIFO in lei, organizarea de gestiuni global valorice si cantitativ valorice. Aplicatia de facturare este integrata cu cea de gestiune, astfel ca la emiterea unei facturi se va realiza si descarcarea produselor vandute din stoc.
- o aplicatie de managementul vanzarilor (CRM) care permite gestionarea contactelor si a contractelor cu clientii
- evidenta obiectelor de inventar, cu posibilitatea de a genera etichete in format 2D si QR.
- un registru de corespondenta cu evidenta separata a intrarilor si iesirilor care permite numerotarea automata, cautarea avansata, dupa diverse criterii si exportul registrului in format EXCEL.
- export de date pentru anumite aplicatii de contabilitate.
Aplicatia OKEY iti permite in plus sa setezi o agenda, astfel incat sa nu uiti de anumite sarcini zilnice.
De exemplu, poti sa iti setezi pe agenta anumite termene limita cand sa emiti facturile pentru anumiti furnizori, sau sa verifici facturile neincasate, permitandu-ti atfel sa iti planifici intr-o maniera organizata activitatile din cursul unei luni.

Poti gasi mai multe informatii despre Pachetul OKEY Economy -AICI.